راهنمای خرید

انجام و ثبت سفارش:

به منظور ثبت سفارش، با رفتن بر روی منوها بالای وب سایت، از بخش محصولات، محصول مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت با کلیک بر روی دکمه "اضافه کردن به سبد" محصول خود را به لیست خریدهای خود اضافه کنید.

پس از ثبت سفارش، شما می بایست به سبد خرید خود مراجعه کرده و اقدام به نهایی کردن سفارش و پرداخت هزینه آن نمایید. به این منظور کافی است بر روی عبارت "سبد خرید" یا تصویر زیر آن در بالای ستون سمت چپ وب سایت کلیک کنید.

در روند نهایی کردن سفارش شما می بایست آدرس تحویل کالا، نحوه ارسال و درگاه بانکی پرداخت وجه را مشخص نمایید. لازم به ذکر است در صفحه "اطلاعات پرداخت" علاوه بر امکان انتخاب درگاه بانکی، امکان وارد کردن اطلاعات تخفیفی نیز وجود دارد. در نهایت و قبل از انتقال خریدار به درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین هزینه سفارش، خلاصه ای از وضعیت سفارش و هزینه ها اعلام می گردد که در صورت تایید خریدار به صفحه بانک انتقال یابد.

بعد از نهایی کردن سفارش، علاوه بر نمایش موفقیت آمیز بودن ثبت سفارش و ارائه خلاصه سفارش، فروشگاه به صورت خودکار برای شما یک Email به آدرس پست الکترونیکی تان ارسال می کند. کارشناسان فروشگاه در ساعات اداری (٩ صبح تا ٦ بعد از ظهر)، یک مرتبه ساعات ۱۰ صبح اقدام به ارسال سفارشات می نمایند.

چنانچه سفارش در ساعات غیر اداری و در روزهای تعطیل ثبت شود، در اولین ساعات اداری روز بعد، سفارش ها به ترتیب اولویت ارسال می گردند.

در هر زمان که خریدار با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شود، در قسمت سفارشات قادر به مشاهده تاریخچه سفارش های خود و وضعیت هر سفارش می باشد. وضعیت هر سفارش می تواند یکی از موارد زیر باشد:

پرداخت شده، در حال بررسی، ارسال شده و برگشت خورده

وضعیت "پرداخت شده": هزینه سفارش های در این وضعیت به صورت کامل توسط خریدار پرداخت گردیده و در نوبت بررسی توسط کارشناسان فروش می باشند.

وضعیت "درحال بررسی": سفارش های در این وضعیت در حال بررسی توسط کارشناسان فروش به منظور ارسال می باشند.

وضعیت "ارسال شده": سفارش های در این وضعیت توسط شرکت ارسال گردیده است.

وضعیت "برگشت خورده": سفارش های در این وضعیت به دلیل عدم حضور خریدار در محل به شرکت برگشت خورده اند.



آماده سازی، حمل و تحویل کالا:


سفارش هایی که هزینه آنها با موفقیت پرداخت شده و در وضعیت "پرداخت شده" می باشند:

* در صورتی که قبل از ساعت 14 هر روز کاری ثبت شوند، در همان روز ارسال می شوند.

* در صورتی که از ساعت 14 صبح به بعد ثبت شوند، در روز کاری بعد ارسال خواهند شد.


سفارش های مناطق 1،2،3 گانه ساری توسط پیک مطابق با زمان اعلام شده در بالا و سفارش های سایر نقاط استان و کشور با استفاده از پست سفارشی ارسال می شود. طبق اعلام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، مرسولاتی که به صورت پست سفارشی ارسال شوند، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری پس از ارسال به مقصد تحویل داده می شوند.

توجه: ساعات کاری شرکت شنبه تا پنجشنبه از 9 صبح تا 17 بعد از ظهر به استثناء روزهای تعطیل می باشد.